Reklamacje

Towary zakupione w Comtrading posiadają zróżnicowany okres gwarancyjny,
pomiędzy 6 a 12 miesięcy.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym opisem.
Okresy gwarancyjne poszczególnych produktów:


12 miesięcy :

- tablety / nawigacje
- karty pamięci
- drony i zabawki elektroniczne

6 miesięcy :
- oryginalne akcesoria
- zestawy bluetooth
- power banki
- pokrowce i nakładki
- części serwisowe i LCD
- ładowarki
- pozostałe akcesoria



Przebieg reklamacji:


Reklamacji podlegają jedynie produkty niesprawne. 

Towar uszkodzony w transporcie lub przez kupującego nie podlega reklamacji.
W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera. W przeciwnym razie
towar z jakimikolwiek uszkodzeniami mechanicznymi nie będzie przyjmowany do reklamacji.


1. Najpierw należy wypełnić formularz reklamacji

- plik PDF (do ściągnięcia tutaj)

- plik DOC (do ściągnięcia tutaj)

 

podając nazwę produktu, ilość, opis usterki oraz numer

faktury z której pochodzi towar
2. Formularz należy przesłać na adres mailowy handlowca, który realizuje Państwa zamówienia
3. Reklamacje powinny być wysyłane na adres:


COMTRADING

Obrońców Modlina 9
30-733 Kraków

4. Klient wysyła reklamacje na swój koszt. Jeśli nie zostało to inaczej ustalone,
wszelkie przesyłki wysyłane do Comtrading za pobraniem nie będą odbierane.


5. Pozostałe wytyczne dotyczące przebiegu reklamacji
- Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.


- Towar niezakupiony w Comtrading będzie zwracany klientowi na jego koszt lub w paczce z kolejnym zamówieniem. Jeśli klient
nie zgodzi się na pokrycie kosztów wysyłki lub przez kolejne 3 miesiące nie złoży zamówienia z którym będzie można zwrócić
towar niezakupiony w Comtrading, towar będzie utylizowany.